اپی نوروزی

وبلاگ ابوذر نوروزی نژاد

اپی نوروزی

وبلاگ ابوذر نوروزی نژاد

پیرمرد دریا

 

بر ترک های زخم کهنه مرد

دریا

می نشیند کودکانه امواج

به تسلای دل بیوه کوری تنها

تا نگردد جام چشمی آویزان

در شب توفانی که می دارد همه عالم به زه حلاج

یک جسد پوشیده به  آهن زنجیر

با طلوع نتوان شاید نهان

می شود پیدا با تن پوش پولک خون ریز

.

.

.

در عجب وز لبخند سرد و بیگانه

می نگرد

غرق در خیال می کاود افق را گویا

می نشیند بر تن هراس

صد صدف لب را گشوده سبز پوش

زرد رنگی را به بالا می دهند

در درون هر صدف ببریده گوش

سر به آرند از دل دریا

با آوای خرمن کوب و داس

وای امشب ماهیان سرخ روی

روضه غریبی  دارند

      نهفت دست های پر پینه شان

نقش فقیری ماه موی

                                                                                           زمستان 1383

نظرات 1 + ارسال نظر
احسان رضائی پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 20:06

من همینجا حمایت خود را آقای امیر حسین فتوحی اعلام می دارم و از همه کسانی که به نوعی فعالیت اجتماعی می کنند می خواهم که از ایشان حمایت کنند .من مصاحبه آقای فتوحی را با شبکه voa دیدم .ایشان در باره تزریق خون آلوده به بیماران در یکی از بیمارستانهای بندر عباس و آلوده شدن 30 نفر از همشهریان هرمزگانی: وهمچجنین یک اختلاص مالی در دانشکاه علوم پزشکی بندر عباس خبر داده بودند.آقای امیر حسین فتوحی یک همو طن تهرانیست که در دانشکده پزشکی بندر عباس درس می خواندو بخاطر مسائلی مربوط به مردم هرمزگان درگیر این ماجرا شده است. می توانست بگوید( به من چه که چه اتفاقاتی در این شهر می افتد ویا به جهنم که خون آلوده به بیماران تزریق می شود یایک کسی تخلف مالی میلیاردی دارد" من تا چند وقت دیگر درسم تمام می شود و ازین شهر میروم) اما او اینگونه فکر نکردوبه وظیفه انسانی خود عمل نمود بر ما ست تا بخاری ازما بلند شود.

احسان جان حس انسان دوستی شما مورد تقدیر است.
من هم تحقیق کوچکی می کنم امیدوارم چنین اتفاقی نیفتاده باشد.
چون گاهی بعضی افراد به فکر شلوغ کاری و سری از میان سر ها در آوردن هستند نه حمایت از مردم این شهر.در طول چندین سال اخیر هر غیر بومی از مردم این شهر دم زد در گاودم خود می دمید.شاید بعضی از دوستان را ناراحت کنم که اظهارات غیر بومیان در مورد خودمان را باور ندارم.حکایت همان شمر بندری و...
حتما پرس وجو می کنم و در مورد حقیقی و غیر حقیقی بودن آن یادداشتی می نویسم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد