اپی نوروزی

وبلاگ ابوذر نوروزی نژاد

اپی نوروزی

وبلاگ ابوذر نوروزی نژاد

لابی روشن در باب سایه های بر تابیده بر خورشید

هنرمند آن است که در شرایط سخت باری را بر شانه کشد و از تحریم ها و ژست های روشنفکرانه گریزان باشد.

درست یادم نمی آید کدام یک از نقاش های بزرگ تاریخ آن را گفته اند.اما درباره حال و روزگار  ما صدق می کند.

 

سی ام فروردین ماه نمایشگاه نگاه نو افتتاح شد.همه بیشترین  استقبال از یک نمایشگاه تجسمی در استان را دیدند.

از تمام دوستانی که در این راه تلاش کردند کمال تشکر است.

اما آقای نیک نهاد این را جهت یادآوری می نویسم شاید روزی در تاریخ از آن بگویند:

 

۱- دوست گرامی! در بین دوستان شایعه شده است که  پاک کردن خبر انتصاب ریاست انجمن هنرهای تجسمی به علت تماس تلفنی شخص خاصی ست!!!

۲- دوست عزیز روز 28 اسفند روز جمعه بود و به هیچ وجه حکم مرا در چنین روزی نمی توانستند صادر کنند. در تاریخ 17 اسفند من به عنوان عضو هیئت امنا انجمن هنرهای تجسمی منصوب شدم و در تاریخ 25 اسفند ابلاغ حکم هم رسماً صادر شد. در همان روزها به اتفاق آرا من به عنوان رئیس انجمن هنرهای تجسمی استان هرمزگان منصوب گشتم.( البته گویا در خبر کمی تغییری داده اید.اما باز هم... )

آقای وزیر در 26 اسفند ماه در بندرعباس حضور به هم رسانیدند.گویا شما فیلمنامه نویس خوبی نیستید.

۳- آقای احمد کارگران طراح فرش خاکی نیست.همچنین ایشان به هیچ عنوان مولف فرش به حساب نمی آیند.ایشان مدیریت کارهای اجرایی را برعهده داشتند. هرگاه در جایی مدیر اجرایی را مولف دانستند به ما اطلاع دهید.درباره مولفین فرش و حق قانونی آن ها نوشته ام. - می توانید در این وبلاگ مطالعه فرمایید. - یکی از مولفین فرش خاکی بنده هستم.که حتی با مخالفت من و چند تن از مولفین فرش در جلسه ای ، پروژه ای توسط افرادی به راه افتاد.آن هم بدون رعایت حقوق قانونی به عنوان فرش خاکی دو. ( باز نمی دانم این قصه فرش خاکی کی می خواهد به پایان برسد.)

۴- این که دوستانی انجمن را غیر قانونی می دانند.به احتمال بسیار زیاد قانون و اساسنامه را نخوانده اند. (و شاید آن جا هایی را که دوست دارند می خوانند.)

۵- آقای پریش در زیر صورتجلسه انتخاب هیئت امنا و انتخاب ریاست انجمن امضا نموده اند.کمی قبل از درج خبر هایتان تحقیق بیشتری کنید.

۶- انصراف بعضی از دوستان در نمایشگاه به علت آماده نبودن کارهایشان بود که گویا بعد نام اعتراض را به خود گرفت.

۷- خدمت دوست عزیزم عرض کنم.من مدیر عامل بزرگ ترین شرکت فن آوری اطلاعات و ارتباطات در استان هرمزگان هستم. ( این را همه دوستان معترض می دانند. ) به هیچ وجه کمبودی در خود احساس نمی کردم که با ریاست انجمنی که هیچ منفعت مالی را برای من ندارد.کمی نداشته های خود را تسکین دهم.

۸- اعضای هئیت امنای جدید از بهترین های هنرمندان تجسمی استان هستند که دارای افتخار های کشوری می باشند.همچنین از لحاظ تکنیک و دانش هنری سرآمد اند.

۹- انجمن هنرهای تجسمی که بیش یک سال از تعطیلی آن می گذشت. را دوباره زنده کردن؛ اراده بزرگی را می طلبد.

۱۰-  درباره اقدام های فرا قانونی انجمن قبل و این که چه چیزی باعث تعطیلی ناگهانی انجمن گشت. هیچ نمی گویم که بماند...

۱۱- لابی در سایه گزارش نوشته مرتضی نیک نهاد را بخوانید...

۱۲- در آخر...

 

 دوستان به گفته آن نقاش مدرن که در بالا نقل شد فکر کنیم.


----------------------------------------------------------------------------- 


اردوی نقاشی - بندر پل 1385/8/19

عکاس : حسن بردال

به ترتیب از راست به چپ

ایستاده : اسماعیل اکبری - احسان میر حسینی - احمد کارگران - ابوذر نوروزی نژاد - علی اصغر شعبانی

نشسته: حمید رضا صادقی - امیر غفار زاده



نظرات 9 + ارسال نظر
بهشب چهارشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:54 http://behshab.blogsky.com/

ابوذر جان روشن نیست برای من که آیا قرار است دیگر اتخابات برگزار نشود؟و خود مدیر یک نفر را برای این پست ها انتصاب کند؟من از آینده می ترسم.چون که شما هم یک روزی این انجمن را تحویل می دهید.نفر بعدی کیست؟آیا انتخابات تعطیل شده

دغدغه شما قابل تحسین است و من هم چنین نگرانی در ته حافظه ام دارم.
اما درین باره رو درو با هم صحبت خواهیم کرد.

رهبر چهارشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:56 http://www.rahbaremamdadi.blogsky.com

سلام
خیلی دنبال حاشیه نروید استاد بزرگ وهنرمند توانا.جواب دادن به شایعه های بی اساس تلف کردن وقتتونه.کاراغازبفرمایید.یاعلی

ممنون

بهشب چهارشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 13:39 http://behshab.blogsky.com/

دقیق در جریان نیستم که این وبلاگ زیر نظر مستقیم مسول انجمن سینمای جوان فعالیت می کند یا اینکه یک صفحه مستقل است.اما در نظر دارم که چند نکته را بگویم.
1.همه موضوعات را با هم قاطی نکنیم.
2.چون همه کار هنری میکنند بهتر است به هم توهین نکنیم.
3.از موضوع اصلی که خارج نشویم.
4.آیا شما منظورم نویسنده مطلب که دقیق مشخص نیست که کیست؟شما با انتخابات در انجمن ها مخالفید ؟و انتصاب از طرف آقای مدیر ارشاد را قبول دارید؟
5.اگر این شیوه انتصاب را قبول دارید که باید همه باهم به بحث بنشینیم و مضر بودن و مفید بودنش را بررسی کنیم.
6.این بحث های وبلاگی نباید ما سرگرم کند و اصل موضوع یادم برود.
رونوشت:ابی نوروزی و مرتضا نیک

میرزاها جمعه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 19:20 http://www.mirzaha.blogfa.com/

سلام برادر
انتصاب جنابعالی تبریک باد .
شروع کارتون با یک نمایشگاه خوب ؛ زیبا بود
امیدوارم برنامه آینده عالی باشد.
نیازی به جواب دادن حرفهای بیهوده نیست.
دوستت میرزا

سلام آقا میرزا
ممنون...

امامدادی یکشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:42 http://www.rahbaremamdadi.blogsky.com

به زودی فراخوان نمایشگاه عکس باموضوع نخل

میرزاها دوشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 23:45 http://mirzaha.blogfa.com/

با شراب تلخ به روز شدم جیگری

آقا میرزا حتماْ سر می زنم...
اما وبلاگ های بلاگفا با خط اینترنت من باز نمی شوند.در اولین فرصت در جایی دیگر خواهم آمد.

جاشک(وب نوشته های حسین آتش زبان) سه‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 19:06 http://jashkesabz.blogfa.com

سلام دوست عزیز..فقط در یک جمله میتوان گفت که متاسفم برای انانی که فقط دوست دارند که نام ریاست و مدیر بودن را یدک بکشند...مطلبی نوشتم با عنوان بازی سیاست و کوچه های سرگردانی..ظاهرا همه جای این مملکت بمثابه هم دارای چنین مشکلی است..امروزهم بروزم با ..یادداشتی متفاوت..دوست داشتید دستور فرمکایید تا شما را لینک نمایم..منتظرم

شما از امروز لینک هستید...
اما من نمی نتوانم وبلاگ های بلاگفا را به علت خط اینترنتم باز کنم. در اولین فرصت در جایی دیگر به وبلاگ شما سر می زنم.

گوج گنو چهارشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 14:04 http://www.goojegeno.blogsky.com

موفق باشی

لطف دارید...
سپاسگذارم

امیرحسین یکشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 17:52 http://www.kaleng.blogsky.com/

سلام خوبی من کماکان منتظر دیدن عکسای نمایشگاه هستم!

حتماْ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد