اپی نوروزی

وبلاگ ابوذر نوروزی نژاد

اپی نوروزی

وبلاگ ابوذر نوروزی نژاد

نامه انجمن هنرهای تجسمی هرمزگان به آقای دکتر نادعلیان

 

جناب آقای دکتر احمد نادعلیان

با سلام

احتراماً، پیرو نامه منتشر شده حضرتعالی در باب بحث های حقوقی در خصوص مالکیت معنوی اثر یاد شده (هواپیمای ایرباس) در جزیره هرمز نکاتی چند را یادآور می شویم:

 

 

 

الف)

1-      انجمن هنرهای تجسمی هرمزگان از زحمات حضرتعالی و فعالیت های شما در جزیره هرمز مطلع بوده و کمال تشکر را دارد. باعث خوشبختبی و افتخار می باشد که یک هنرمند بین المللی با حضور خود در این منطقه آغازگر هنرمحیطی در استان بوده است.

2-      از شروع کار مجدد این انجمن 24/1/1389  تا کنون، انجمن همواره به دنبال حمایت از حقوق هنرمندان حوزه هنرهای تجسمی در استان هرمزگان می باشد.

3-      حضور شما چه به عنوان میهمان و چه میهمان نا خوانده در اولین سمپوزیوم بین المللی نقاشی خلیج فارس در سال 1389، چهارمین جشنواره هنرهای های تجسمی هرمزگان در سال 1390، دومین جشنواره طراحی و نقاشی لافت 1390، اولین سمپوزیوم مجسمه سازی و المان های شهری هرمزگان – قشم در سال 1391، سومین جشنواره ملی نقاشی لافت در سال 1391 بدون تنش و با احترام کامل بوده است و قطعاً این ادعا را تایید می نمایید.

4-      سیاست این انجمن متمرکز بر چند رکن اصلی است که مهمترین آن ها را می توان در موارد زیر دانست؛ مواردی که رشد کیفی و کمی آن نسبت به گدشته غیرقابل انکار می باشد:

1-      برگزاری جشنواره های هنری بین المللی، ملی و استانی

2-      کارگاه ها و کلاس های آموزشی در حیطه هنرهای تجسمی جهت برطرف کردن نیاز های علمی با حضور استادان و هنرمندان تراز اول ملی و استانی

3-      برگزاری نمایشگاه های متعدد هنرهای تجسمی

4-      حمایت از حضور هنرمندان استان در برنامه ها و جشنواره های ملی و بین المللی

5-      تنش زدایی و ایجاد فضای آرام جهت رشد و نمو هنر در استان

که هیچ کدام از این برنامه ها با فعالیت ها و برنامه های حضرتعالی و دیگر هنرمندان تداخل نداشته اند.

ب)

1- پیرو مذاکرات شفاهی چندباره با حضرتعالی این نکته را متذکر شده ایم که از به کار بردن واژه " انجمن هنرهای تجسمی هرمزگان" در خصوص پرونده مطرح شده بپرهیزید. این انجمن در زمان مورد اشاره در اختیار مدیریت سابق بوده و به طبع بزرگوارنی که در مسند مدیریت انجمن در زمان یاد شده بوده اند باید پاسخگو باشند و این انجمن هیچ مسئولیتی در خصوص اقدام های مدیریت سابق ندارد.

2- در خصوص جلسه آخر حضرتعالی با مسئولین محترم اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان و یکی از طرفین دعوا - که از مسئولان و هیت امنا سابق انجمن بوده اند.- از آن جایی که هیچ یک از اعضای هیت امنا انجمن در جلسه حضور نداشته اند؛ نمی توانند گفته ها و نوشته ای هیچ یک از طرفین را تایید نمایند.

3- اگر بنا به گفته های حضرتعالی تخلفی صورت پذیرفته باشد. تغییر مدیریت، سلب مسئولیت  از مسئولین سابق را نمی نماید و مدیریت سابق انجمن باید شخصاً نسبت به موارد مطرح شده پاسخگو باشد.

4-اگر شخص خاصی با گفته ها و اعمال خود باعث رنجش شما گردیده اند. نمی توان عملکرد یک فرد را به کل تمیم داد.

5-بار دیگر از حضرتعالی استدعا می شود از این پس به کار بردن عنوان " انجمن هنرهای تجسمی هرمزگان" و اسم هر یک از اعضای هیت امنای حاضر که هیچ نقشی در پرونده مورد دعوا نداشته اند؛ در مکاتبات، نوشته ها و گفته هایتان بپرهیزید.

 

                      

                                                                                        با سپاس فراوان

                                                                         هیت امنای انجمن هنرهای تجسمی هرمزگان 

                                                                                       ابوذر نوروزی نژاد

                                                                      حسین پریش                          امیر غفار زاده

                                                                    مهری لشکری                         شهاب حاجی زاده

 

 

رونشت: مدیر کل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد