درباره کامنت بالا که آدرس سایتی را معرفی میکند جالب این جاست که باز هم کوچک ترین اشاره ای نشده که طرح سیمرغ خاکی از عبد الرسول دریا پیما است و هنرمندان هرمز آن را به طور مستقل اجرا کرده اند. ولی به نام کس دیگری تمام شد. و مسئولین استان هم ترجیح دادند کنار یک چهره شناخته شده بین المللی بایستند و عکس بگیرند نه یک هنرمند قدیمی ناشناس هرمزگانی ساکن جزیره هرمز. این هنرمندان هرمز که قبلا بچه های کمیته امداد بودند و با خنک شدن هوا در مناطق جنوبی کشور به ناگهان تبدیل به هنرمند شدند
آیا می شود با این چیزها دل شکسته هندمندان بدون تریبون هرمز را به دست آورد؟
جناب سایبانی چطور شده مدافع آقای دریاپیما شده اید چرا آن زمانی که حقش را خوردین و طرحش را به نام خود زدین و بدون این که یادی از او کنین این حرف ها را نمی زدین اولین بار او بود که طرح خاک های رنگی را در تئاتر اجرا کرد و شما خیلی راحت اومدین در کزوو و خیلی جاهای دیگه این کار را دزدیدین و یادی هم از او نکردین دل او از شما پر است با این چیزها هم نمی توانید دلش را به دست بیاورید لطف کنید کلاه خود را بچسبید که باد نبرد لازم نیست مدافع دیگران شوید خوشحالم که کم کم دستتان دارد برای دیگران رو می شود
دوست گرامی نمی دانم متن بالا را آقای سایبانی نوشته یا نه... اما جهت حفظ امانت نوشته شما را تایید می کنم.
در چند ماه گذشته شما مدعی بودهاید مالکیت مادی و معنوی اثر پرواز 655 IR تحریف شده است. این تحریف چگونه صورت گرفته است؟
در اسفندماه سال گذشته لوح فشردهای به دستم رسید که مرا شگفتزده کرد. شیوه طراحی چندرسانهای آن بهگونهای بود که بیننده تصور میکرد اداره حفظ ارزشها و نشر دفاع مقدس و انجمن هنرهای تجسمی هرمزگان، مولد اصلی آن هستند. در لایهای کمرنگتر نام نگارخانه من به غلط قید شده بود. در حالی که به عنوان طراح جشنواره و اثر اعلام میکنم این 2 نهاد هیچ نقشی در شکلگیری این اثر نداشتهاند. همراهان من که این اثر را شکل دادند همه به اتفاق طی نامهای این موضوع را گواهی کردند.
بله این یک واقعیت است که در ایران چیزی به عنوان کپیرایت هنری هنوز جا نیفتاده است. دلسرد نمیشوید از اینکه کارتان به نام دیگری ثبت شود؟
نسبت به جوانهایی که به من مراجعه میکنند و میخواهند در برنامههای من شرکت کنند سختگیر شدهام. در مقایسه با سالهای قبل که پیرو هر تماس تلفنی به گوشه و کنار ایران سفر میکردم، حالا با شرایط میپذیرم. براحتی هر کسی را به داخل باغم راه نمیدهم. با یکی از دوستان که در اداره ارشاد درددل میکردم به من گفت استادت مرحوم استاد حمیدی گفته بود: «من حرف مفت زیاد میزنم، اما مفتی حرف نمیزنم.» حالا که به گذشته نگاه میکنم میبینم حرف مفتی زیاد زدهام.
سلام بخش نظرات داره وارد مقوله حاشیه بیخودیه یسری آدم های بی ارزش میشه مسائل بیخودیی رو برای دوستان ایجاد میکنه سعی کن در قرارداد نشون روی نظرات کنتر ل داشته باشی، که به اثر قرار گرفته پیش رومونه ربطی داشته باشه ... کار جالب و پرحرارتی شده اما نوآوری نداره حرکات قلم پر تحرک واکسپرسیو شدیدی رو ایجاد میکنه امدرون فیگور مورد نظر بسیار آرام احساس میشه احساس نقاش که پر حرارت است (خالق اثر )کاملا پر رنگه امافضای حسی فیگور پنهان شده به نظرم نقاش از فردی که داره نقاشی میکنه ادراک خوبی رو دریافت نکرده یا نتونسته به خوبی حس موجود در مودل رو نشون بده نقطه قوتش تکنیکش است که به ابوذر عزیز نزد یکهوبه نظرم ابوذر باهاش راحته فکر کنم آقای رادافشار هم با تکنیک کارخوب ارتباط برقرارکنه مرسی از کارت موفق باشی
سلام
نه تو به این خوشگلی نیست اغراقش زیاده!
جدیدا کم کار شدی؟
سلام
کامپیوترم مشکل پیدا کرده بود...
تازه کی گفته که خوشگله؟!
سلام
از اینکه به وبلاگم سر زده اید، متشکرم.
به خاطر توضیحی که درباره انیمیشن More هم داده اید بسیار متشکرم.
امیدوارم موفق باشید.
سلام و از لطف شما هم سپاسگذارم...
سلام
با تصویری از شهر کاریز بروزم
منتظر حضور و نظرتون هستم
موفق باشی
سلام ابوذر جان . مطمئنی که از خودت کشیدی؟ کار خوبیه ولی شباهتی به خودت نداره...
از توجه ات سپاسگذارم... برنامه ریزی بکن همدیگر را می بینیم و بیشتر صحبت می کنیم...
انگارش
پنجرهی ادبیات هرمزگان
انگارههای شاعران و نویسندگان
خانه سینما پیشنهاد دادسینمای جوان ومرکزگسترش منحل شوند
رنگ بندیش خیلی خوبه
ممنون...
پر شده مغزم باد کرده
داغ کرده ام قرمز گونه
آبتنی می خواهم!
ر ق ص
لطفن نظر بدهید!!!
حتماْ
اگه دوست داشتی به اینم بنظر
http://www.riverart.net/hormoz/local_art/persian/
http://www.riverart.net/khabar/
درباره کامنت بالا که آدرس سایتی را معرفی میکند جالب این جاست که باز هم کوچک ترین اشاره ای نشده که طرح سیمرغ خاکی از عبد الرسول دریا پیما است و هنرمندان هرمز آن را به طور مستقل اجرا کرده اند. ولی به نام کس دیگری تمام شد. و مسئولین استان هم ترجیح دادند کنار یک چهره شناخته شده بین المللی بایستند و عکس بگیرند نه یک هنرمند قدیمی ناشناس هرمزگانی ساکن جزیره هرمز.
این هنرمندان هرمز که قبلا بچه های کمیته امداد بودند و با خنک شدن هوا در مناطق جنوبی کشور به ناگهان تبدیل به هنرمند شدند
آیا می شود با این چیزها دل شکسته هندمندان بدون تریبون هرمز را به دست آورد؟
سلام
/عکاسی تک رنگ
http://ccu-cinema.blogsky.com/
* شهریور روز سینما
* ویژه های سی سی یو سینما
* شوخی های کاملا جدی با سینمای سینمای کاملا شوخی
If you add a little to a little, and then do it again, soon that little shall be much
........... موفق باشی
ممنون...
جناب سایبانی چطور شده مدافع آقای دریاپیما شده اید چرا آن زمانی که حقش را خوردین و طرحش را به نام خود زدین و بدون این که یادی از او کنین این حرف ها را نمی زدین اولین بار او بود که طرح خاک های رنگی را در تئاتر اجرا کرد و شما خیلی راحت اومدین در کزوو و خیلی جاهای دیگه این کار را دزدیدین و یادی هم از او نکردین دل او از شما پر است با این چیزها هم نمی توانید دلش را به دست بیاورید لطف کنید کلاه خود را بچسبید که باد نبرد لازم نیست مدافع دیگران شوید خوشحالم که کم کم دستتان دارد برای دیگران رو می شود
دوست گرامی نمی دانم متن بالا را آقای سایبانی نوشته یا نه...
اما جهت حفظ امانت نوشته شما را تایید می کنم.
http://www.jamejamonline.ir/newstext.aspx?newsnum=100916859425
در چند ماه گذشته شما مدعی بودهاید مالکیت مادی و معنوی اثر پرواز 655 IR تحریف شده است. این تحریف چگونه صورت گرفته است؟
در اسفندماه سال گذشته لوح فشردهای به دستم رسید که مرا شگفتزده کرد. شیوه طراحی چندرسانهای آن بهگونهای بود که بیننده تصور میکرد اداره حفظ ارزشها و نشر دفاع مقدس و انجمن هنرهای تجسمی هرمزگان، مولد اصلی آن هستند. در لایهای کمرنگتر نام نگارخانه من به غلط قید شده بود. در حالی که به عنوان طراح جشنواره و اثر اعلام میکنم این 2 نهاد هیچ نقشی در شکلگیری این اثر نداشتهاند. همراهان من که این اثر را شکل دادند همه به اتفاق طی نامهای این موضوع را گواهی کردند.
بله این یک واقعیت است که در ایران چیزی به عنوان کپیرایت هنری هنوز جا نیفتاده است. دلسرد نمیشوید از اینکه کارتان به نام دیگری ثبت شود؟
نسبت به جوانهایی که به من مراجعه میکنند و میخواهند در برنامههای من شرکت کنند سختگیر شدهام. در مقایسه با سالهای قبل که پیرو هر تماس تلفنی به گوشه و کنار ایران سفر میکردم، حالا با شرایط میپذیرم. براحتی هر کسی را به داخل باغم راه نمیدهم. با یکی از دوستان که در اداره ارشاد درددل میکردم به من گفت استادت مرحوم استاد حمیدی گفته بود: «من حرف مفت زیاد میزنم، اما مفتی حرف نمیزنم.» حالا که به گذشته نگاه میکنم میبینم حرف مفتی زیاد زدهام.
سپاس از همراهی و لینک به بیانیه
خواهش می کنم
ایرج میرزا از مفاخر ماست...
سلام
بخش نظرات داره وارد مقوله حاشیه بیخودیه یسری آدم های بی ارزش میشه
مسائل بیخودیی رو برای دوستان ایجاد میکنه سعی کن در قرارداد نشون روی نظرات کنتر ل داشته باشی، که به اثر قرار گرفته پیش رومونه ربطی داشته باشه
...
کار جالب و پرحرارتی شده
اما نوآوری نداره
حرکات قلم پر تحرک واکسپرسیو شدیدی رو ایجاد میکنه
امدرون فیگور مورد نظر بسیار آرام احساس میشه
احساس نقاش که پر حرارت است (خالق اثر )کاملا پر رنگه
امافضای حسی فیگور پنهان شده
به نظرم نقاش از فردی که داره نقاشی میکنه ادراک خوبی رو دریافت نکرده یا نتونسته به خوبی حس موجود در مودل رو نشون بده
نقطه قوتش تکنیکش است که به ابوذر عزیز نزد یکهوبه نظرم ابوذر باهاش راحته فکر کنم آقای رادافشار هم با تکنیک کارخوب ارتباط برقرارکنه
مرسی از کارت
موفق باشی
سپاس
سلام اقای نوروزی کمی کارو تند میبینی مثل خودت نیست خوب و موفق باشید
سلام این وبلاگ فقط مختص به گروه خاصیه
هنرمندای دیگه هم میتونن آثارشونو براتون بفرستن
سلام دوست گرامی
این وبلاگ مختصص گروه خاصی نیست.
شما و دیگر دوستان جهت هماهنگی می توانید به وسیله آدرس اینترنتی (ایمیل) مرا در جریان بگذارید.
سلام.هر کاری همکه نمتونست خودنگارت بیبینم.ههههههههیف.والا مه خودمم از قالب وبلاگ بدم اتات اما بلد نهم قالب بسازم اگر بهم کمک کنی ممنون ابم.
چشم...